účetní a administrativní pracovník
- 1
Pracovní náplň
- vedení účetnictví pro účetní jednotky s různým podnikatelským zaměřením, příprava přiznání k DPH
- příprava a archivace dokladů, drobné kancelářské práce, administrativní práce, po zaškolení také komunikace s klienty a úřady
Nabízíme
- získání praxe ve vedení účetnictví pro různorodé účetní jednotky
- úzkou spolupráci s daňovým poradcem a získání praxe v daňové problematice
- malý příjemný neformální kolektiv
- přátelské jednání
- práci na 2 - 3 dny v týdnu, možno i nepravidelně, příp. půlden
Požadujeme
- dokončené středoškolské vzdělání ekonomického směru (nejlépe maturita z účetnictví)
- znalost účetnictví, praxe s vedením účetnictví v programu Money S3 či v jiném účetním programu vítána, vítána i znalost daňové problematiky
- schopnost samostatné práce, ochotu učit se novým věcem, spolehlivost
- časové možnosti v rozsahu 2-3 dnů v týdnu
Pracovní zkušenosti
Administrativní pracovník/ce | Půl roku |
Znalosti
Vzdělání | VŠ student |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) |