účetní a administrativní pracovník

Akontreal CZ, s.r.o.
  • žena1
  • Vysoká škola

Brigáda již není inzerována

Zaslat zprávuZobrazit na mapě
100Kč / hod

Pracovní náplň

- vedení účetnictví pro účetní jednotky s různým podnikatelským zaměřením, příprava přiznání k DPH
- příprava a archivace dokladů, drobné kancelářské práce, administrativní práce, po zaškolení také komunikace s klienty a úřady

Nabízíme

- získání praxe ve vedení účetnictví pro různorodé účetní jednotky
- úzkou spolupráci s daňovým poradcem a získání praxe v daňové problematice
- malý příjemný neformální kolektiv
- přátelské jednání
- práci na 2 - 3 dny v týdnu, možno i nepravidelně, příp. půlden

Požadujeme

- dokončené středoškolské vzdělání ekonomického směru (nejlépe maturita z účetnictví)
- znalost účetnictví, praxe s vedením účetnictví v programu Money S3 či v jiném účetním programu vítána, vítána i znalost daňové problematiky
- schopnost samostatné práce, ochotu učit se novým věcem, spolehlivost
- časové možnosti v rozsahu 2-3 dnů v týdnu

Pracovní zkušenosti

Administrativní pracovník/cePůl roku

Znalosti

Vzdělání student
IT znalostiÚroveň
Dokumenty (Word)
Tabulky (Excel)

Lokalita brigády