BRIGÁDA - Komunikace na zákaznické lince
- 5
Pracovní náplň
Komunikujete rádi s klienty po telefonu? Staňte se členem našeho týmu v Zákaznickém oddělení. Hledáme brigádníky na pozici Telefonní operátor do oddělení Zákaznického servisu. Získejte cenné pracovní zkušenosti. Naučíme Vás komunikovat, vyjednávat a argumentovat. Vaším úkolem bude komunikace s našimi klienty. Pracovní doba je od PO-NE od 08:00-20:00 h, možnost plánování 4,6 a 8 hodinových směn. Plánování směn bude dle domluvy se Supervizorem a také dle objemu práce. Hledáme motivované a flexibilní brigádníky na dlouhodobou spolupráci.
Co Tě u nás čeká?
*Telefonní komunikace s klienty a našimi obchodními partnery
*Zodpovídání veškerých otázek a pomoc našim klientům a partnerům s řešením jakéhokoli problému
*Práce s tabulkou v Excelu
*Práce s interní databází
*Zapisovat do poznámek výsledek hovoru
*Administrativa – skenování, kopírování, kompletace smluv
Nabízíme
*Odpovídající finanční ohodnocení 100,-/hodina + zajímavé nadstandardní měsíční bonusy (dle Tvé výkonnosti)
*Příjemnou atmosféru v profesionálním pracovním prostředí
*Zázemí silné nadnárodní společnosti
*Možnosti získání pracovní zkušenosti
*Podporu Vašeho profesního růstu
*Možnost seberealizace
*Firemní akce
*Vstupní školení
*Interní a externí školení
*Pitný režim na pracovišti
*Odměna 10 000 Kč za přivedení nového kolegy
*Ihned, dohodou
*Místo výkonu práce: Bucharova 6 - Praha 5, přímo u stanice metra B - Nové Butovice
Požadujeme
*SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
*Zkušenost s komunikací s klientem po telefonu (např. call centrum) VÝHODOU
*Dobré komunikační dovednosti
*Pozitivní přístup a odolnost vůči stresu
*Časovou flexibilitu
Znalosti
Vzdělání | SŠ absolvent |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |