Pracovní náplň
Jste studentkou bakalářského studia a chcete získat praxi v několika oblastech a zároveň mít čas na školu? U nás budete pracovat ve dvou hlavních oblastech – personalistice a ekonomice. Hledáme šikovnou slečnu do našeho týmu na dlouhodobější spolupráci, tedy ideálně až do ukončení studia.
Jako HR asistentka budete aktivně vyhledávat kandidáty na pracovních portálech a sociálních sítích, budete spravovat inzerci a naše webové stránky. Občas Vás nemine komunikace s našimi klienty a kandidáty.
Jako Control department officer budete pravidelně vyhodnocovat obraty nákupu našich klientů, zpracovávat reporty na základě faktur v MS Excel a budete i fakturovat.
Tam to však nekončí. Práce je skutečně různorodá a proto se občas přiučíte i něčemu dalšímu.
Důkladně Vás zaškolíme.
Nabízíme
• Příjemné pracovní prostředí v malém a přátelském kolektivu
• Důkladné zaškolení
• Flexibilní pracovní dobu dle Vašich možností (DPP)
• Na začátku 120,- Kč/hod., po zapracování zvýšení na 150,- Kč/hod.
• Pracoviště u metra Flora
Požadujeme
• Velmi dobrou znalost MS Office, zejména Excel
• Preciznost, spolehlivost a ochotu
• Angličtina nebo němčina na aktivní komunikační úrovni