Pracovní náplň
Na této pozici budete primárně zodpovědní za uvítání příchozích návštěv, přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty, organizace služebních cest, podporu ostatních oddělení, koordinace interních meetingů, administrativu a péče o zázemí společnosti (objednání kancelářských potřeb, občerstvení, atp.) a spolupráce s office manažerkou.
Nabízíme
Dlouhodobou spolupráci na poloviční úvazek v mezinárodní společnosti, platové ohodnocení dle seniority a zkušeností, fajn tým, nové zkušenosti a firemní benefity.
Požadujeme
Ideální kandidát může být student nebo absolvent VŠ, musí mít výborné komunikativní a reprezentativní dovednosti, mluvit dobře anglicky a být ochotný nabídnout cca 20 hodin týdně 3 dny v týdnu. Budete v týmu s office manažerkou. Očekáváme příjemné vystupování a chuť učit se.
Lokalita brigády
Praha 1, 2, 3 a 8