NADĚJE - Zástupy - v soc. službách
- 1
- 1
Pracovní náplň
NEJEDNÁ SE O ADMINISTRATIVNÍ PRÁCI! Náplní je praktická (fyzická) péče o naše klienty (lidé bez domova) - tzn. přímý kontakt s našimi klienty, komunikace s klienty, zajištění provozu při příchodu a odchodu klientů, vydávání lůžkovin, případně pomoc s praním oblečení klientům, s přípravou stravy, úklid zařízení, řešení problematických situací, atd.
• Zajištění praktického denního/nočního chodu zařízení sociálních služeb pro lidi bez domova,
• Jedná se o různé pracovní směny kdykoli je třeba (nepřítomnost stálého zaměstnance při dovolených, nemoci, svátcích atd.), denní nebo noční směny v azylových domech nebo noclehárnách, ve všedních dnech nebo víkendech a svátcích.
• Zástupy jsou na různých pracovištích po Praze (Žižkov, Michle, příp. jinde v Praze), ve službách pro lidi bez domova.
Informace o střediscích: https://nadeje.cz/praha/phnoczizkov, https://nadeje.cz/praha/phhbmichle, a další
Nabízíme
• Práci na denních / nočních směnách, ve všedních dnech, o víkendech i svátcích - vždy pouze 12 hodinové směny (nelze kratší směna).
• Jedná se o zastoupení stálých zaměstnanců v některých našich střediscích v době jejich nepřítomnosti – nemoci, dovolené, atd. - možnost směn dle Vašich časových možností.
• Pokud budeme s Vaší prací velmi spokojeni (Váš pozitivní přístup ke klientům a práci), můžeme Vám později nabídnout trvalý pracovní poměr.
• Práce je DPČ = dohodu o pracovní činnosti, počet odpracovaných směn v měsíci je různý, dle naší potřeby a Vašeho zájmu o volné směny.
Odměna - 160 Kč hrubého za každou odpracovanou hodinu, odměna se vyplácí vždy měsíčně za všechny odpracované hodiny v uplynulém měsíci.
V případě zájmu zasílejte, prosím, reakce pouze s aktuálním životopisem a motivačním dopisem.
Vybrané uchazeče, kteří budou dle životopisu a motivačního dopisu nejlépe splňovat naše představy, oslovíme a pozveme na osobní pohovor.
Požadujeme
• Zájem o naši cílovou skupinu - lidé bez domova, empatii.
• Ochotu a schopnost pracovat vždy pouze na celé 12 hod. směny (7.00 - 19.00/
19.00 - 7.00).
• Věk nad 20 let.
• Základní administrativní schopnosti a znalost práce s počítačem.
• Schopnost dopomoci klientům.
• Schopnost řešit krizové situace.
• Nutná je časová flexibilita - 12 hodinové denní nebo noční směny kdykoli v týdnu - dle potřeby.
• Praxe na obdobné pracovní pozici v sociálních službách či zdravotnictví velkou výhodou.
• Samostatnost, dobrou komunikační i fyzickou zdatnost, schopnost týmové spolupráce.
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |