SIRIUS FINANCE, a. s.

Junior specialista kontroly kvality

SIRIUS FINANCE, a. s.
  • na pohlaví nezáleží1
  • Střední škola

Brigáda již není inzerována

Zaslat zprávuZobrazit na mapě
160Kč / hod

Pracovní náplň

Finančně poradenská společnost SIRIUS FINANCE sice patří mezi nováčky na trhu, ale stojí za ní celá řada manažerů a specialistů s dlouholetými zkušenostmi. Společnost byla založena s vizí, že kvalita a profesionalita v přístupu k zákazníkům není pouhým marketingovým sloganem, ale opravdovým závazkem. Hlavním posláním centrály společnosti je vytvářet pro jednotlivé finanční poradce zázemí a být jim parťákem a pomocníkem. Jelikož se nám daří a rosteme, hledáme do našeho týmu posilu.

- Budete dohlížet na to, zda naši finanční poradci nastavují smlouvy klientům v souladu se všemi regulatorními požadavky, právními předpisy a interními pravidly naší společnosti,
- budete aktivně provádět interní kontrolu sjednaných smluv. Při odhalení nedostatků bude vaším úkolem zjistit důvody pochybení, případně budete dohlížet také na přenastavení smluv,
- stanete se součástí etické komise. Ta v naší společnosti řeší interní neshody, stížnosti klientů a pochybení poradců,
- pokud zjistíte, že některé z interních pravidel nefunguje, jak má, bude vaší povinností navrhnout úpravu a přenastavení tohoto pravidla,
- budete pomáhat s administrativou kolegům z oddělení HR a vzdělávání,
- vaším nadřízeným bude ředitel HR, vzdělávání a kontroly kvality.

Nabízíme

- zaměstnání na částečný úvazek,
- možnost být u rozjezdu nové společnosti, ve které dostanete šanci realizovat své nápady a učit se nové věci,
- práci v přátelském a nekuřáckém kolektivu na lukrativní adrese v Praze-Holešovicích,
- vaše práce nebude rutina,
- každý den budete spolupracovat s profesionály, od kterých se můžete učit, a kteří vám vždy pomohou,
- mzdu a osobní ohodnocení odpovídající náročnosti práce a zkušenostem,
- služební notebook a telefon,
- nástup v průběhu března, nebo na začátku dubna.

Požadujeme

- středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost finančního prostředí předchozí zkušenosti ve finanční instituci výhodou),
- samostatnost a pečlivost,
- dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- schopnost umět reagovat na změny a nebát se je přijmout, popřípadě nabídnout jiná řešení,
- organizační schopnosti, systematičnost, spolehlivost.

Pracovní zkušenosti

Administrativní pracovník/ce3 měsíce

Znalosti

Vzdělání absolvent
IT znalostiÚroveň
Dokumenty (Word)
Tabulky (Excel)
Prezentace (PowerPoint)

Konfekční údaje a věk

Věknad 18 let

Lokalita brigády