Jaká bude Vaše pracovní náplň: Vytváření zalistovacích tabulek Stahování produktových materiálů, příprava obchodních prezentací a kampaní Různé typy překladů z AJ Příprava obchodních dat - statistika odprodejů, monitoring konkurence Zjišťování skladové dostupnosti, vyřizování korespondence s planaři
Nabízíme
Co Vás u nás čeká: Velmi dobrá praxe z oblasti obchodu a administrativy, práce v systému SAP, záběr do analytických dovedností, práce s daty - porovnávání, práce s marketingovými materiály. Nabízíme: Zázemí menší kanceláře, přátelský kolektiv, sídlo na Praze 4, Chodov 150 Kč/ hodina
Požadujeme
Náš ideální uchazeč by: měl by si rozumět s PC - balíček MS Office- hlavně Excel Měl umět anglický jazyk - hlavně emailová komunikace a překlady spojené s našimi produkty Neměl mít problém dojíždět do kanceláře na Prahu 4, Chodov Min. by měl pokrýt 24 hodin týdně, čím vyšší hodinový úvazek, tím lépe