Pracovní náplň
- samostatná práce z domova
- evidování údajů v informačním systému, doplňování informací
- telefonická komunikace se zájemci, zákazníky a obchodními partnery
- administrativní činnost
- volání našim zákazníkům a zájemcům o naše služby (žádné náhodné kontakty)
- poradenství zákazníkům při rozhodování o výběru a nastavení služby
- nastavení bezpečnostních služeb pro objekty i asistenční služby občanům
- profesionální zodpovídání dotazů zákazníků
- zapisování dat do informačního systému
- pružná pracovní doba (Po – Pa 8:00 - 18:00 hodin)
Nabízíme
- dlouhodobou brigádu z domova s pružnou pracovní dobou
- neomezené motivující finanční bonusy dle dosažených obchodních výsledků
- vstupní dvoudenní zaškolení (v sídle společnosti - Praha 4 Chodov)
- kompletní produktové zaškolení a podporu supervizora i týmu
- pravidelnou zpětnou vazbu a hodnocení
- zázemí úspěšné české společnosti s dobrou perspektivou
- možnost spolupracovat na více projektech
Požadujeme
- zkušeného kandidáta, co se nebojí výzev
- nadšení pro obchod a zájem o dobré finanční ohodnocení
- příjemný telefonický projev a komunikativnost
- schopnost samostatně vést obchodní jednání po telefonu
- schopnost naslouchat, poradit a profesionálně argumentovat
- aktivní a svědomitý přístup k práci
- kandidáta s dokončeným SŠ / SOU vzděláním – vše potřebné zaškolíme
- uživatelskou znalost práce na PC (firemní notebook a sw telefon k dispozici)
- nástup možný IHNED (práce vhodná pro studenty i ženy na MD/RD)