- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků v dohledovém centru, prvotní kontakt se zákazníky a řešení jejich požadavků - monitoring požadavků a problémů týkající se síťových aplikací nebo serverových systémů - řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn - trouble-shooting incidentů a technická odborná komunikace - systémová administrace, proaktivní dohled pomocí monitorovacích nástrojů - analýza systémů a vyhodnocení všech alertů od zákazníků i z oblasti networkingu - komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů - tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
Nabízíme
- zaškolení do problematiky, sebevzdělání v IT oboru - platové ohodnocení odpovídající individuálnímu pracovnímu výkonu, znalostem a dovednostem - příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv - příležitost k seberealizaci - využití firemních služeb zdarma - práci v dynamicky rostoucí společnosti - možnost osobního růstu
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání - základní znalost PC / Internetu - základní znalost EN - alespoň psanou formou, komunikativní výhodou - základní terminologie PC - samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, komunikativnost