Pracovní náplň
Na této pozici bude zodpovědni za běžnou administrativní agendu spojenou s recepcí společnosti (vyřizování příchozích telefonátů, poštu, objednávání kurýra / taxi, vítání hostů, přípravu občerstvení a podobně).
Nabízíme
Náš klient nabízí příjemné moderní pracoviště v rámci mezinárodního prostředí, využití anglického jazyka, dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek (DPČ), pracovní směny 8.30 - 17.00, odpovídající finanční ohodnocení, nástup možný ihned / dle dohody, pracoviště Praha 8 - Karlín
Požadujeme
Hledáme zejména studenty, kteří jsou flexibilní a mohou pracovat na částečný úvazek (2 - 3 dny v týdnu, tj. 16 - 24 hodin týdně). Důležitým požadavkem je znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni a znalost MS Office. Vhodní kandidáti by měli mít dobré prezentační, komunikační a organizační schopnosti, měli by být spolehliví, zodpovědní a pro-aktivní. Předešlé zkušenosti z administrativní pozice jsou vítány.