
Helpdesk brigáda
2
Pracovní náplň
Pokud na helpdesk přijde požadavek, bude potřeba rychle, správně a s přehledem zareagovat.
Základem je sběr a zpracování požadavků od našich zákazníků, jejich vyhodnocení a předání příslušnému odpovědnému technikovi na vyřešení.
Někteří zákazníci píší či volají anglicky – i tyto požadavky je nutné obratem předat k vyřízení – bez angličtiny na komunikativní úrovni to nepůjde.
Předpokladem pro zpracování požadavku je orientace v dokumentaci, souborech, pokynech – práce s produkty MS Office, v OS Windows, Linux a obecná orientace a znalost základních pojmů v oblasti Networkingu.
Budou hodiny, kdy nebudete dělat nic náročného. Můžete se např. učit na zkoušky nebo tyto volnější chvíle využít jinak.
Nabízíme
Dlouhodobou spolupráci.
Flexibilní směny na základě dohody.
Práci, dobře skloubitelnou s VŠ studiem nebo prací na vlastních projektech.
Příplatky za noční a sváteční směny.
Časem možnost vyrůst na vyšší (i fulltime) pozici v rámci naší společnosti.
Požadujeme
Pro koho je pozice vhodná ?
Pro studenta technické VŠ, příznivce produktů Atlassian, open source programu Nagios, účastníka Cisco akademie.
Pro studenta, který hledá dlouhodobou spolupráci, nevadí mu noční směny, práce ve svátek.
Noční aktivitu, ochotu učit se nové věci a pohotové řešení požadavků umíme ocenit a na oplátku vám naplánujeme práci tak, aby to vyhovovalo vašim školním povinnostem.
Znalosti
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Správa Windows | |
Správa Linux |