CO BUDE TVÝM ÚKOLEM • 1 kontakt s klienty – jejich uvítání, uvedení • denní zajištění pošty a její následná evidence • telefonická a osobní komunikace s klienty • zajištění hladkého chodu recepce • správa rezervačního kalendáře zasedacích místností a parkování • péče o zasedací místnosti • řešení běžných provozních záležitostí • administrativní podpora kolegům – skenování, kopírování • občasné pochůzky – pošta, obědy, nákup občerstvení • péče o kuchyňku – provoz kávovaru, obsluha myček • komunikace s ostrahou • plnění dalších úkoly dle požadavků nadřízeného
Nabízíme
CO NABÍZÍME • Práci na dohodu o provedení práce • Zázemí úspěšné a stabilní společnosti • Přátelskou atmosféru a mladý kolektiv • Pracovní doba každý čtvrtek a pátek 10:00 – 18:00 nebo dle dohody a časových možností uchazečky • Občerstvení na pracovišti • Mimopracovní akce (vánoční večírek, letní grilování, aj.) • Vhodné pro studenty VŠ
Požadujeme
KOHO HLEDÁME – PROFIL KANDIDÁTA • praxi z recepce či jako hosteska • SŠ vzdělání s maturitou • AJ na mírně pokročilé úrovni • uživatelskou znalost práce na PC • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilitu • příjemné, vstřícné a proaktivní chování ke klientům a kolegům