zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru) spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář vyřizování korespondence a telefonních hovorů
Nabízíme
různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti) pravidelné firemní teambuildingy možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem komunikace s klienty a obchodními partnery mzdové ohodnocení 180 Kč/hod nástup dle dohody
Požadujeme
schopnost komunikovat na profesionální úrovni v angličtině velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci