zajištění welcome area společnosti (uvítání a evidence návštěv, přepojování telefonů) zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu, messengery komunikace s AMEX ohledně objednávek letenek a hotelů evidence zaměstnaneckých karet a parkovacích voucherů komunikace se správou budovy při zajištění drobných oprav a provozních záležitostí rezervace a příprava zasedacích místností další ad hoc úkoly administrativního charakteru
Nabízíme
různorodou administrativní činnost v prostředí prestižní obchodní společnosti možnost poznat procesy fungující v nadnárodních korporaci přátelský tým kolegů flexibilní rozvržení pracovní doby v rámci pracovního týdne
Požadujeme
příjemné a profesionální vystupování předcházející praxi v oblasti administrativa/recepce velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem zodpovědnou osobu motivovanou k dlouhodobější spolupráci komunikativnost, samostatnost, ochota učit se novým věcem vhodné pro studenty/tky s větší časovou flexibilitou