Asistentka jednatele s AJ
- 1
150Kč / hod
Pracovní náplň
Jedná se o pozici osobní asistentky jednatele. Budete spravovat jeho diář, organizovat schůzky. Dále se budete aktivně účastnit schůzek, které budete následně překládat do anglického jazyka, a ze kterých budete připravovat zápisy. Součástí pracovní náplně asistentky je také příprava týdenních reportů.
Nabízíme
Nabízíme práci v české společnosti, flexibilní pracovní dobu, pohodové pracovní prostředí a možnost využití anglického jazyka.
Nástup: ihned
Úvazek: 20hod.týdně
Smlouva: na 6 měsíců s možností prodloužení
Požadujeme
Pokud ovládáte balíček Microsoft Office a jste samostatná, dobře organizovaná a zodpovědná, hledáme právě Vás :-) Důležitá je znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni, minimálně B2..
Pracovní zkušenosti
Administrativní pracovník/ce | Měsíc |
Recepční | 3 měsíce |
Znalosti
Vzdělání | VŠ student |
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |