Administrativní podpora obchodního oddělení
- 1
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků (doplnění objednávek, reklamace, zjištění stavu apod.) v rámci podpory logistiky
- Správa dat v systému (SAP, CRM)
- Administrativní podpora oddělení Building Technologies (bezpečnost budov, požární technika apod.)
- Překlady marketingových a obchodních textů
Nabízíme
- Spolupráce na DPČ (20 hodin/týden)
- Nástup ihned či dle dohody - prosinec/ 1.1.2022 - 31.12.2022 s možností prodloužení (preference dlouhodobé spolupráce)
- Možnost získat praxi v mezinárodní společnosti
- Místo výkonu práce Praha - Radlická
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
- Kávu a čaj kdekoliv a kdykoliv
Požadujeme
- Student/ka vysoké školy (nejlépe 1.-2. ročníku ekonomického zaměření)
- Znalost MS Office
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (písemná, ústní)
- Časová flexibilita (možnost docházet 20 hodin/týdně)
- Pečlivost
- Komunikativnost
- Příjemné vystupování
- Prozákaznický přístup
- Ideální pro ucazeče se zkušenostmi s administrativou, zákaznickým servisem, péčí o klienty
Pracovní zkušenosti
Administrativní pracovník/ce | Měsíc |
Znalosti
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |