asistentka

BATICOM s.r.o.
  • žena2
  • Střední škola
  • angličtina
  • francouzština

Pracovní náplň

Administrativní práce v kanceláři firmy - vyřizování pošty, telefonů, zakládání a třídění korespondence, důležitých dokladů - jak elektronicky, tak papírově (složky v PC, šanony). Příprava podkladů pro účetní - třídění, zapisování do xls tabulek. Zpracování cenových nabídek, rozpočtů - ve formátu xls. Psaní textů dle diktátu pana šéfa (dopisy, nabídky atp..), příprava smluv, formátování textu ve wordu. Vše v češtině / angličtině.
Administrativně správní činnost týkající se jednotlivých zakázek firmy (jednání na úřadech ve věci stavebních povoleních atd. a dále účast při realizaci projektů v terénu).

Nabízíme

Nabízíme práci v malém kolektivu, možnost rozvoje v oboru, získání zkušeností s administrativním zajištěním stavební firmy v rámci ČR, i mimo ni.
Výše mzdy dohodou na základě pohovoru s jednatelem firmy.

Požadujeme

Vzdělání SŠ / VŠ – nemusí být ukončené (studentka vítána)
Anglický jazyk (francouzština výhodou)
Znalost MS office (excel, word), Autocad výhodou
Komunikativnost, flexibilitu, schopnost řešit různé situace

Pracovní zkušenosti

Administrativní pracovník/ceNěkolik dní

Znalosti

Vzdělání absolvent
JazykyMluvená úroveňPsaná úroveň
Angličtina
Francouzština
IT znalostiÚroveň
Dokumenty (Word)
Tabulky (Excel)

Konfekční údaje a věk

Věknad 18 let

Lokalita brigády