Recepční & Asistentka v kanceláři
- 1
Pracovní náplň
Administrativní podpora týmu
Administrativa spojená s chodem recepce:
Vyřizování telefonických hovorů, přepojování, předávání vzkazů
Organizace a příprava jednacích místností
Uvádění návštěv
Příjem a evidence pošty
Nabízíme
Práci ve stabilní společnosti
Přátelskou atmosféru v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
Občerstvení na pracovišti
Práce na DPP (DPČ)
Mzda 120 Kč/hod
Při plnění jednorázových nadstandardních úkolů extra finanční odměna
Pracovní doba: v termínech dovolených červenec a srpen (preferujeme obsazení všech vypsaných termínů)
9.7.
18.7. – 25.7.
30.7. – 3.8.
6.8. - 10.8.
22.8. - 31.8.
Po – Pá, min. od 14:00 – 18:00 a dle aktuální potřeby (po domluvě i dříve nebo i další dny)
V případě oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce!
Více informací o společnosti na www.lordship.eu
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis s fotografií na emailovou adresu
Požadujeme
Velmi dobré komunikační dovednosti, reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
Znalost anglického jazyka
Dobrá znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
Výborné organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a ochota
Zkušenosti výhodou nikoliv podmínkou
Znalosti
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |