Helpdesk support noční směny (vhodné ke studiu) (brigáda zrušena)
- 2
Pracovní náplň
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků v dohledovém centru, prvotní kontakt se zákazníky a řešení jejich požadavků
- monitoring požadavků a problémů týkající se síťových aplikací nebo serverových systémů
- řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- troubleshooting incidentů a technická odborná komunikace
- systémová administrace, proaktivní dohled pomocí monitorovacích nástrojů
- analýza systémů a vyhodnocení všech alertů od zákazníků i z oblasti networkingu
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
Nabízíme
- zaškolení do problematiky, sebevzdělání v IT oboru
- platové ohodnocení odpovídající individuálnímu pracovnímu výkonu, znalostem a dovednostem
- příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
- příležitost k seberealizaci
- využití firemních služeb zdarma
- skvělé zázemí a občerstvení na pracovišti (káva, čaj a voda kdykoliv k dispozici)
- možnost osobního růstu
- pravidelná školení a teambuildingy
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- základní znalost PC / Internetu
- základní znalost EN - alespoň psanou formou, komunikativní výhodou
- základní terminologie PC
- samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, komunikativnost
Znalosti
Vzdělání | SŠ absolvent |
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |