Administrativní podpora manažerů Zajištění drobných nákupů Fakturace, pokladny, zadávání plateb v bance, předávání podkladů účetní firmě Příprava podkladů na eventy a po eventech Vystavování a organizace smluv Komunikace a spolupráce s externími dodavateli Asistence při příprave rozpisu služeb event manažerů a průvodců Péče o kostýmy - komunikace s krejčovou, úpravy, údržba, praní kostýmů
Nabízíme
Práci v příjemném kolektivu „Dog friendly“ kancelář „Sick days“ Centrum Prahy a zajímavé kulturní eventy 15 000 Kč měsíčně. Možnost dalších přivýdělků, např. jako event manažer Pracovní doba ve všední dny 4 hodiny denně dle domluvy
Požadujeme
SŠ / VŠ vzdělání Komunikativní angličtinu Vynikající znalost češtiny, nebo slovenštiny Alespoň 1 rok praxe Výbornou znalost práce s produkty MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Proaktivní přístup k práci a příjemné vystupování