ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK = PROVOZNÍ SPECIALISTA
- 2
Pracovní náplň
- Budete asistovat týmu kolegů při správě našich klientů.
- Jednat se bude jak o běžnou administrativní podporu, tak o odbornou asistenci.
- Náplní práce bude třídění a evidence produktových smluv, jejich kontrola a distribuce dokumentů na vybrané obchodní partnery.
- Mezi Vaše běžné činnosti bude spadat i práce v našem interním systému – import dokumentů a údajů, scanování, evidence a archivace dokumentů.
- Dojde k řešení případných nesrovnalostí a reklamací.
- Budete komunikovat s finančními poradci a obchodními partnery emailovou i telefonickou formou.
Nabízíme
- Možnost dlouhodobé spolupráce.
- Možnost být u rozjezdu nové společnosti, ve které dostanete šanci realizovat své nápady a učit se nové věci.
- Práci v přátelském kolektivu na lukrativní adrese v Praze - Holešovicích.
- Budete spolupracovat s profesionály, od kterých se můžete učit, a kteří vám vždy pomohou.
- Začátek spolupráce v průběhu ledna.
Požadujeme
- Máte ukončené středoškolské vzdělání (výhodou ekonomického směru).
- Bude se Vám hodit, pokud máte již praxi například v administrativě.
- Ovládáte MS Office min. na uživatelské úrovni (Word, Excel, PowerPoint).
- Pečlivost, důslednost, samostatnost, spolehlivost, systematičnost jsou vlastnosti, které jsou Vám vlastní.
- Máte schopnost umět reagovat na změny a nebát se je přijmout, popřípadě nabídnout jiná řešení.
- Pozice je vhodná také pro absolventy středních škol.
Znalosti
Vzdělání | SŠ absolvent |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Tabulky (Excel) | |
Dokumenty (Word) |