Pracovní náplň
Vyřizování telefonických a e-mailových rezervací a zákaznická podpora
Zadávání rezervací do redakčního systému e-shopu
Práce v prodejních systémech různých prodejních kanálu jako je Expedia, Viator, GetYourGuide apod. (Vkládaní termínů, kontrola a oprava informací)
Sestavování základních nabídek v reakci na poptávku
Vystavování faktur za prodeje
Komunikace s koncovým zákazníkem i s partnery, event manažerem v den eventu, příležitostně také s umělci
Příprava guest listů na eventy a elektronické předávaní podkladů na večerní akci
Požadujeme
Výborná znalost angličtiny, další jazyky výhodou
Prokazatelná praxe na obdobné pozici (rezervace a obchod)
Příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, orientace na výsledek a časová flexibilita
Samostatné řešení zadání a iniciativní přístup
Pracovní doba:
PO, ST a ČT v kanceláři od 9.00 do 17.30 hod. vč. 30 minut pauzy na oběd a PO 4 hodiny, případně jiné dny dle domluvy s kolegou na booking
2x v týdnu večerní hotline od 17.30 do 20.00 hod., nebo do konce akce (na telefonu mimo kancelář)
Víkendy, home office – 1 až 2 víkendy v měsíci (dle celkového počtu víkendů v měsíci) od 9.00 hod. do 20.00 hod., nebo do konce akce. Vyřizování telefonických a e-mailových rezervací v sobotu a neděli, komunikace s partnery, umělci a event manažerem v den eventu a elektronické předaní podkladů na večerní akci.