• zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce • zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu • obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru) • spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit • spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář • vyřizování korespondence a telefonních hovorů
Nabízíme
• různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně • firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti) • pravidelné firemní teambuildingy • možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem • komunikace s klienty a obchodními partnery • finanční ohodnocení 160 Kč/hod • možnost práce na částečný úvazek • nástup dle dohody
Požadujeme
• schopnost komunikovat na profesionálně v angličtině • velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy • samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci • příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou • multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání • schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně • sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci