Pracovní náplň
Jsme IT outsourcingová společnost zajišťující nábor programátorů na projekty k partnerům z ČR a Německa.
Sídleme na Praze 4 - Budějovické a do našeho týmu hledáme administrativní výpomoc.
Hledáme méně i více zkušené kandidáty se zájmem proniknout do HR.
Náplň práce:
- aktivní vyhledávání a komunikace s kandidáty na soc. sítích - Linkedin, FCB (zaučíme), 60% času
- administrativní činnost
- vyhledávaní na internetu
- zadávání dat do systému
- úpravy dokumentů ve wordu
- tvorba a zpracování mailingů
Prosím o krátký úvodní dopis, CV a případně fotografii.
Děkuji a těším se na ozvání.
Nabízíme
- zasvěcení do HR náboru IT pracovníků
- profesní růst
- možnost dlouhodobé spolupráce
- týdenní plánování směn v době 8:30-17:00
- mladý kolektiv
- stabilní společnost do 20zaměsntnaců
- kanceláře na Praze 4 Budějovické
Požadujeme
Očekáváme:
- prácovat můžeš 2 - 3x v týdnu v kanceláři (dle plánovacího kalendáře, plánování vždy týden dopředu), min. 20h
- rychlost, pohotovost, spolehlivost
- zkušenosti z administrativy, s prací na PC nebo v oblasti personalistiky výhodou
- nástup ihned/dohodou
- Aj jazyk na komunikativní úrovni výhodou
Pracovní zkušenosti
Administrativní pracovník/ce | Rok |