HR Asistent
1

130Kč / hod
Pracovní náplň
Administrativní pomoc HR manažerce především v oblasti recruitmentu:
- evidence výběrových řízení (v Excelu), telefonická a mailová komunikace s uchazeči ...
Další administrativní práce spojené se všemi činnostmi HR.
Nabízíme
Odměna: 130 Kč/hod.
Milé a přátelské kancelářské prostředí
Káva, čaj, voda zdarma
Možnost získat praxi v HR nebo spolupráce na diplomové práci
Požadujeme
- Pečlivost
- Výborné komunikační schopnosti (znalost bezchybné češtiny nutností)
- Diskrétnost (budete pracovat s důvěrnými informacemi)
- Vystupování a oblékání na úrovni (v džínách a tričku k nám chodit nemůžete)
- Pracovní doba dle domluvy, ideálně min. 10 hodin týdně od pondělí do pátku
Znalosti
| Vzdělání | VŠ student |
| Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
|---|---|---|
| Angličtina |
| IT znalosti | Úroveň |
|---|---|
| Tabulky (Excel) | |
| Dokumenty (Word) |
Konfekční údaje a věk
| Věk | nad 18 let |