Administrátor webové databáze
- 2
Pracovní náplň
Úkolem pracovníka je:
1) Kontaktovat stávající i nově registrované klienty
2) Zákaznická podpora, tj. help pomoc zájemcům o registrace, podpora stávajicích klientů, pomoc z rozšířením a nastavením registrace
3) Nové i stávající klienty přesvědčit i výhodách placené služby
4) Rozšíření počtu uživatelů
ZÁKAZNICKÁ PODPORA
Specifikace pracovní pozice:
Pracovník call centra - voláme jen našim klientům
* není určena pevná pracovní doba - voláme i zpět na nepřijaté hovory
* klientská podpora v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hod
tj. čas možné komunikace na zpětné volání, nikoliv prac. doba. Pracovník nemusí reagovat na příchozí hovory ihned, vždy jen ten den nebo následující (čím delší reakce tím "horší" klient), denní norma 30/60 ( v zácviku/pracovník )¨dovolaných klientů
* nutný hlasový projev Čj nebo Sj. Aj a ostatní jen výhodou
* PC, internetové připojení, sada pro volání ( headset, hands free ), jednoduchá administrativa v online aplikaci, jednoduché ovládání IT tel. ústředny
Nabízíme
* práce bez nutnosti docházky do provozovny, Dohoda o pracovní činnosti, mzda převodem na firemní platební karty VISA/MASTER CARD
* HPP dohodou - tato varianta je spojena s docházkou na provozovnu
* fixní mzda 80/90 Kč / 1 hod. komunikace s klientem
* provize 100/200 Kč za obchodní případ, registrace platícího klienta
Požadujeme
Čas, chuť a výbavu. Ostatnímu naučíme,.