Agent zákaznického centra- recepční 150Kč/hod
- 1
150Kč / hod
Pracovní náplň
- Agent zákaznického centra je hlavním a prvním kontaktem zákazníka s naší
společností.
- Odbavuje příchozí volání zákazníků, kteří volají na pohotovostní linky společnosti
a žádají o servis a zařízení.
- Následně zpracovává hlášené závady, poruchy a požadavky zákazníků, které pak
zadává do interních systémů.
- Komunikuje s techniky a spolupracuje s ostatními odděleními společnosti na
vyřešení zákaznického požadavku.
- Součástí této pozice je také chod recepce společnosti, přijímání návštěv a drobná
administrativa.
Nabízíme
- 150Kč/hod
- Možnost volby směn
Požadujeme
- Vynikající komunikativní dovednosti
- Klidné zvládání stresových situací
Znalosti
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |