Pracovní náplň
Potřebujeme posílit naši recepci, aby se naši klienti u nás cítili ještě lépe. Hledáme do PEYTON legal na částečný úvazek pozitivního člověka na pozici recepční.
Něco o nás
• česká advokátní kancelář s tuzemskou i zahraniční klientelou
• naše agenda je převážně v oblasti korporátního práva (přeměny, transakce a běžné korporátní poradenství), pracovního práva, závazkového práva, práva nemovitostí, compliance, ochrany osobních údajů, okrajově i trestního a správního práva
• baví nás a specializujeme se i na farmaceutické a potravinářské právo
• více na www.peytonlegal.cz
Co u nás budete dělat
• zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce
• zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu
• obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru)
• spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit
• spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář
• vyřizování korespondence a telefonních hovorů
Nabízíme
Co nabízíme
• různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně
• firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti)
• pravidelné firemní teambuildingy
• možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem
• komunikace s klienty a obchodními partnery
• finanční ohodnocení 160 Kč/hod
• možnost práce na částečný úvazek
• nástup dle dohody
Požadujeme
Předpoklady
• schopnost komunikovat na profesionálně v angličtině
• velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy
• samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci
• příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou
• multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání
• schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně
• sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci