Back Office Asistent/-ka - 20 hod./týdně (brigáda zrušena)
- 1
Pracovní náplň
Je ti sympatické IT prostředí? Nehledáš brigádu na dva měsíce, ale dlouhodobou spolupráci na 20 hodin týdně?
Jsme Lundegaard, IT firma, která staví weby, a hledáme Asistenta/Asistentku do naší kanceláře v Karlíně.
Co tě u nás čeká?
- Budeš se starat o příchozí návštěvy, vyřizovat telefonáty, e-maily – občas využiješ angličtinu.
- Budeš pomáhat managementu s přípravou dodatků ke smlouvám s dodavateli a klienty, evidovat objednávky nebo dělat rezervace v restauraci.
- Budeš mít zodpovědnost za kancelářské potřeby a proviant: objednávky kávy, jídla na snídani a svačiny.
- Napadá tě, co by mohli kolegové podniknout za akci? Budeš mít možnost přinášet nové nápady na jejich organizaci.
- Pochůzky na poštu, na úřad či vyzvednutí drobností v obchodě.
- A spousta dalších drobných administrativních úkolů.
- Provozní doba recepce je 8 – 18:00 hod.
Časová náročnost práce je 20 hodin týdně v pracovním týdnu, na rozvržení se předem dohodneme.
Odměna podle zkušeností až 130,-Kč/ hodina.
Nabízíme
Co ještě tě u nás čeká?
- Nekorporátní prostředí, kde vítáme nové nápady.
- Neformální přístup – pracujeme spolu, ne vedle sebe.
- Snídaně, občerstvení během dne.
- Kurzy angličtiny.
- Ranní kurz jógy.
- Firemní akce – pravidelně, jednou za měsíc je příležitost užít si po práci legraci.
Požadujeme
Bez čeho se neobejdeš?
- Nebojíš se MS Excel – formátování tabulky ti nedělá problém.
- Angličtina – zvládneš vyřídit telefonát, odepíšeš na e-mail.
- Příjemné vystupování a asertivita.
- Znáš-li/ používáš-li komunikační aplikace – např. u nás máme Slack.
- Svojí kreativitu uplatníš při vymýšlení akcí pro zaměstnance.
Znalosti
Vzdělání | VŠ student |
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) | |
Prezentace (PowerPoint) |