Administrativní výpomoc
- 1
Pracovní náplň
Hledám svoji osobní asistentku, jsem realitní a hypoteční makléř a akutně potřebuji nejen administrativní výpomoc.
Budeš komunikovat s potenciálními klienty a aktivně se účastnit schůzek.
Budeš mi zvedat telefon a odpovídat na moje e-maily, musíš být můj štít proti žroutům času, naučím tě zpracovávat zakázky a veškerou potřebnou administrativu, upozorníš mě na termíny a případné chyby,...
Uniknout ti nesmí ani chyby ve smlouvách, které jdou k podpisu klientů. Neboj, naučím tě, na co si máš dávat pozor. Potřebuji, aby MS office a internet pro tebe nebyly sprosté slovo, ale prostředí, kde se velmi dobře orientuješ.
Na začátek preferuji dohodu, ale když nám spolu bude dobře, nevadí mi ani hpp. Aktuální předpoklad je 4 - 6 hodin denně.
Odměny budou motivační, tedy nad rámec "svého jistého" jsem připravena se podělit i o nějaké to procento ze své produkce, když na tom budeme makat společně.
Jako bonus bude karta s neomezeným voláním a sms. Je potřeba mít řidičák B - neboj, nebudeš jezdit po celé republice, ale občas je potřeba vyzvednout podklady u klienta, odvézt je do banky apd. Nic složitého, ale je to třeba.
Nabízíme
Možnost změny na HPP
Motivační odměnovací systém
SIM s neomezeným voláním a sms
Práce v super kolektivu
Požadujeme
znalost MS office - pokročilý uživatel
znalost sociálních sítí (instagram, facebook)
orientace na internetu
příjemné vystupování
chuť se učit novým věcem
Znalosti
Vzdělání | SŠ student |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) | |
Prezentace (PowerPoint) |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |