Sales & Marketing support
- 1
Pracovní náplň
Úkolem nové posily obchodního týmu bude především koordinace marketingových aktivit – od dohledu nad grafickou přípravou, přes plánování výroby a umístění marketingových materiálů, až po přípravu a realizaci eventů se zákazníky a dodavateli nebo správu e-shopu. Dále bude nezbytná podpora na úrovni kancelářských aktivit – tedy tabulky a práce s interním systémem, a příprava popisků, prezentací, ceníků a dalších materiálů.
Nezbytné dovednosti: Lepší uživatelská znalost MS Office (Powerpoint, Excel, Word) a práce v grafických programech (Corel Draw, Gimp nebo jiné).
Nový kolega či kolegyně doplní mladý tým, který rád sportuje. Předpokládaná časová náročnost je 10-20 hodin týdně, dle aktuální potřeby a flexibilně dle dohody (a urgentnosti úkolů). Budoucí rozšíření úvazku možné. Místo výkonu práce je Stará Boleslav-Brandýs nad Labem. Předpokládaný nástup 3.10.2018.
V případě zájmu prosím zašlete e-mailem svůj životopis a motivační dopis pro tuto pozici.
Nabízíme
Široké spektrum pracovních aktivit, mnoho možností získat nové zkušenosti a dovednosti,
v budoucnu možnost rozšíření pracovního úvazu,
přátelské pracovní prostředí,
mladý a aktivní pracovní tým.
Požadujeme
Lepší uživatelská znalost MS Office (Powerpoint, Excel, Word),
práce v grafických programech (Corel Draw, Gimp nebo jiné),
týmový duch a pozitivní přístup.
Znalosti
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) | |
Prezentace (PowerPoint) | |
Grafika |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |