Pracovní náplň
Máš obchodního ducha, odhodlání a stojíš na prahu své kariéry?
Přemýšlíš, jaký obor zvolit, abys mohl/a uspokojit vášeň z dosahování cílů a zároveň být i expertem v oblasti s širokým uplatněním, ve které můžeš budovat svou kariéru?
Pakliže ano, přijď si s námi vypít kávu a probrat možnost kariéry v oblasti HR neboli lidských zdrojů. Nehledáme nutně lidi s praxí z oboru, ale jedince, kteří mají chuť, orientaci na výsledek a jsou připraveni se naučit vše potřebné.
Náplň práce:
Tvou prací bude dosazovat zaměstnance našim klientům a následně se o ně starat. Za tím účelem ti pomůže následující:
* Příprava inzerátů na obsazované pracovní pozice
* Selekce došlých životopisů
* Aktivní vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů
* Telefonické kontaktování uchazečů, termínování pohovorů
* Podpora kolegů při náborových aktivitách, po zaučení převzetí vlastních projektů
* Administrativní činnosti spojené s HR agendou
Nabízíme
* Flexibilní pracovní doba
* Dostupná lokalita – Karlín (metro “B” – Křižíkova)
* Základní hodinová mzda + bonusy
* Nástup možný ihned
* Pravidelná interní školení a vzdělávání
* Přátelský a vstřícný kolektiv, o který se můžeš opřít a on zároveň o tebe
* Možnost získání relevantní pracovní zkušenosti v oblasti HR (nejen Recruitmentu)
* Příležitost pro další kariérní růst
* Práce na DPČ (možnost budoucího přechodu na HPP)
* Účast na firemních akcích
Požadujeme
* Orientace na výsledek jakožto podstatná součást tvé osobnosti
* Ideálně student/ka VŠ v posledním ročníku, ne však podmínkou
* Možnost pracovat min. 20 hodin týdně
* Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni výhodou
* Výborné komunikační schopnosti
* Znalost práce s MS Office, sociálními sítěmi
* Týmový hráč, organizační schopnosti