Asistentka pro účetní kancelář
- 1
120Kč / hod
Pracovní náplň
příprava dokladů k zaúčtování, zadávání dat do účetního programu (Helios, DUEL), spolupráce při přípravě daňových přiznání a účetní závěrky, administrativní práce.
Nabízíme
získání zkušeností v oblasti finančního účetnictví, příjemný kolektiv, flexibilní pracovní dobu, občerstvení na pracovišti
Požadujeme
zájem o obor, SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou, zkušenosti v oblasti finančního účetnictví výhodou, znalost AJ nebo NJ (výhodou), znalost práce na PC (Internet, MS Office), spolehlivost, pečlivost a samostatnost.
Znalosti
Vzdělání | VŠ student |
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) |
Konfekční údaje a věk
Věk | nad 18 let |