Asistent/tka
- 1
120Kč / hod
Pracovní náplň
Hledáme asistenta/ku pro administrativu (vytváření smluv a objednávek), komunikaci s klienty, vytváření nabídek, obvolávání zaslaných nabídek, správu eshopu a firemních webů, tvorba databází, fakturace, komunikace v AJ. Potřebujeme také správu kampaní na soc. sítích včetně starání se o profil.
Nabízíme
Na pracovní době je možno se domluvit, nástup 120,- Kč/h, po zapracování 150,- Kč/h, možnost růstu.
Nabízíme práci v mladém přátelském kolektivu nedaleko centra Prahy.
Pracujeme na mezinárodních projektech. Více informací o nás nalezete na www.dr-abe.cz.
Požadujeme
Potřebujeme člověka, který dokáže pracovat samostatně, je zodpovědný a má logické uvažování.
Znalosti
Vzdělání | SŠ student |
Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
---|---|---|
Angličtina |
IT znalosti | Úroveň |
---|---|
Dokumenty (Word) | |
Tabulky (Excel) |