- Zabezpečovat provoz concierge na recepci business centra v samém srdci Prahy - Denně telefonicky a elektronicky řešit požadavky klientů - Aktivně přistupovat řešit potřeby klientů - Denně zpracovávat objednávky klientů - Podporovat a plnit úkoly dle potřeb jednotlivých odděleních (pomoc s rozesíláním poptávek, pomoc se shromažďováním informací k vytváření nabídek, kalkulací a prezentací, tvorba jednoduchých prezentací) - Komunikovat s dodavateli a vyřizovat u nich objednávky - Řešit ad hoc situace dle pokynů nadřízeného
Nabízíme
- Zajímavou pracovní příležitost - Přátelský a pracovitý tým - Možnost spolupráce na plný a poloviční úvazek na dohodu o provedení práce - Možnost rozvíjení vašich znalostí a zkušeností - Možnost kariérního postupu - Možnost Multisport karty
Požadujeme
- Komunikativnost - Spolehlivost, zodpovědnost, vstřícnost, aktivní přístup a nadšení z výzev - Být součástí týmu, udržovat pozitivní myšlení a otevřenou komunikaci - Být zákaznicky orientovanou osobou - Udržovat loajalitu zákazníků - Znalost MS Office - Reprezentativní vystupování a jednání